ديدار با علماء شهر كازرون ويژه طرح ضيافت انديشه استادان

خرید بک لینک

در راستاي طرح و كارگاه ضيافت انديشه استادان به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجوئي در تاريخ 11/10/96 معاونين و اساتيد محترم دانشگاه اقدام به ديدار با حجت السلام والمسلمين حاج آقا بنيادي از علما و مدرسين بنام حوزه علميه صاليحه كازرون و امام جمعه اسبق كازرون با حضور رياست محترم دانشگاه دكتر الواني و دكتر ؛ حجت اسلام والمسلمين توانايي ازاساتيد حوزه و دانشگاه آزاد اسلامي تهران در منزل ايشان برگزار گرديد ؛ در اين ديدار كه جناب آقاي دكتر الواني ضمن تشكر و قدرداني از راهنمائي هاي دلسوزانه و پدرانه حاج آقا بنيادي در طول سالهاي متمادي و كمك به بهبود عملكرد دانشگاه در مسائل مختلف ازجمله امورات فرهنگي تشكر و قدر داني كردند دكتر عارف با اهدائ هديه اي از طرف دانشگاه به رسم يادبود از ايشان خواستند تا اگر حديثي يا فرمايشي دارند حضار را مستفيض فرمايند حاج آقا بنيادي هم حديثي از نهج البلاغه امام علي (ع) خواندند و سپس با بيان شيرين حديث امام را تبيين كردند و سپس دو پيشنهاد به مسئولين دانشگاه ارائه نمودند اول اينكه در دانشگاه به هر نحو ممكن از نهج البلاغه حضرت امير المومنين علي (ع) بهره برداري شود و دوم اينكه در صورت امكان جلسه اي هم تحت عنوان حوزه و دانشگاه در حوزه علميه صالحيه كازرون برگزار گردد تا پيوند مستحكمتري ايجاد گردد. يكي از اساتيد دانشگاه بنام آقاي دكتر طيبي بيان داشتند كه يكي از نويسند گان و دانشمندان اروپا بنام خانم آن ماري ميشل پس از آشنائي با كتاب نهج البلاغه امام علي (ع) عاشق و شيفته امام علي (ع) شده و مسلمان و شيعه ميگردد قبل از مرگ وصيت ميكند كه بر روي قبرم اين جمله را از امام علي (ع) بنويسيد : كه انسانها خوابند زماني بيدار ميشوند كه مرده اند. اين جلسه قبل از نماز مغرب و عشا و با گرفتن عكس يادبودي به اتمام رسيد .

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...

ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 10:19

صفحه بندی