برگزاري كارگاه آموزشي نماز و سلامت معنوي و ؛سبك زنگي حضرت زهرا ( سلام الله عليه)

خرید بک لینک

به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه كازرون ؛ كارگاه, آموزشي, نماز, و سلام,ت, معنوي, و سبك زندگي حضرت, فاطمه زهرا,( سلام, الله, عليه,) در تاريخ 26/11/96 ساعت 14در سالن كنفرانس با حضور حجت ال سلام, و المسلمين دكتر وزيري از مبلغان و حوزه علميه قم درخارج از كشور ؛جلسه ابتدا با تلاوت آياتي از كلام الله, مجيد آغاز و سپس با خوشامد گوئي دكتر عارف و تشكر و قدرداني از حضورمدرس و شركت كننده گان ؛كرسي بحث و سخنراني را به دكتر وزيري سپردند ايشان پس از سلام, و صلوات و عرض تسليت شهادت غريبانه و مظلومانه حضرت, فاطمه ( سلام, الله, عليه,) ضمن تذكر به كليه مدعوين از اينكه شما در يك مجموعه دانشگاهي با يك جايگاه عالي مشغول بكار هستيد وشحالم اگر شما كار كنيد و زحمت بكشيد آينده و جايگاه فرزندان و نواده گان شما روشن خواهد بود. سپس با اشاره به زندگي دخت گرامي رسول خدا (ص) فرمودند كه ايشان خواسته هاي دنيوي خود را به حداقل رسانده بودند و روحيه مادي گرائي را بكل از خود رانده بودند و بعد معنوي,ت را آنچنان تقويت كرده بودند كه جن و انس به جايگاه معنوي, ايشان نزد خداوند غبطه ميخوردند و امام زمان خود رابا جان ودل شناخته بود و با تمام وجود از ايشان دفاع ميكرد تا اينكه جان شريف خود را در راه دفاع از حريم ولايت تقديم ا سلام, كرد فاطمه يك دشمن شناس واقعي بود و دشمنان و دشمنان دوست نما را كاملا تشخيص ميداد و از آنها تبري ميكرد و به ما ياد داد كه اول بايد در زندگي خود بازشناسي حقيقت كنيم و ببينيم در جامعه كنوني حق و حقيقت از آن كيست دچاز شبهه نشويم و باطل را حق و حق را باطل نگيريم دوم اينكه تقواي الهي را با تمام وجود حفظ كنيم به هيچ وجه در كارهاي خود قومي گرائي و باند بازي و اقوام گرائي معياركار قرار ندهيم و در وحله سوم سرعت را با حفظ كميت در نظر بگيريم و براي رسيدن به آرمان هاي انقلاب و اسلام بايد آميزه هاي فاطمه زهرا, ( سلام الله, عليه,) را با تمام وجود مروركنيم و تلاش كنيم و بپذيريم كه براي خلاصي از شر شيطان و دشمنان دين و مذهب بايد ازفاطمه ( سلام الله, عليه,)

تاسي كنيم . ايشان در فرازي ديگر فرمودند ما بايد بصيرت فاطمه گونه داشته باشيم كه در جامعه امروزه كلا سرمان نرود و با تلاش مضاعف و هدفمند دشمن شناس باشيم مظلوم را از ظالم بشناسيم ؛ دشمن امروز ديگه با سلاح جنگي به ميدان نمي آيدبا نارنجك نمي آيد با سلاح اينترنت و ماهواره با ابزار هاي فضاي مجازي به جنگ ما آمده مواظب جوانان و نو جوانان خود باشيم نكند در دام دشمنان بيفتند فضاي مجازي را بايد مديريت كرد تا از آن بعنوان يك فرصت استفاده كنيم نه تهديد شويم . اين جلسه در ساعت 15.10با ذكر صلوات بپايان رسيد

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...

ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 10 آذر 1397 ساعت: 21:10

صفحه بندی