به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجوئي دانشگاه نشست هم انديشي استادان واحد كازرون با حضورمدير كل امور اجتمايي استانداري فارس آقاي دكتر موسوي و فرماندار كازرون آقاي علوي و رياست محترم دانشگاه آقاي دكتر الواني به همراه معاونين و اساتيد و دانشگاهيان شهرستان كازرون در تاريخ 16/08/96 ساعت 21الي 18 در سالن كنفرانس دانشگاه با موضوع سياست ها و برنامه هاي كنترل يا كاهش آسيب هاي اجتماعي در واحد كازرون تشكيل گرديد .
در اين جلسه پس از قرائت آياتي از كلام الله ابتدا دكتر الواني ضمن خوشامد گوئي به مدعوين سخنان زيبايي در مورد آسيب هاي اجتماعي موجود در جامعه و سطح توقع بالاي جامعه از دانشگاه بيان فرمودند كه دانشگاه كازرون در عرصه فرهنگي پيشتاز است و همكاران ما با تمام كوشش وتلاش در همه سطوح علمي ؛سياسي ؛ مذهبي و اجتماعي و فرهنگي سعي درپيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس اسلامي و دانشگاه را دارند و ضمن دفاع از كيان دانشگاه و دانشجو گفتند كه همگي ما بايد تلاش كنيم تا جامعه از آسيب ها دور باشد و كاهش يابد و به يك سطح ايده آل و قابل قبولي برسيم .
دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...
ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 18:05